• (iOS) Sonic 4™ Episode I hakirati mnogo dragulja

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sonic 4™ Episode I ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sonic 4™ Episode I IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ hakirati mnogo dragulja ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Sonic 4™ Episode I 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Mislim da se ruši pri pokretanju nakon najnovijeg ažuriranja. Moji telefoni samsung galaxy 7710. Molim pomoć!!

    Sonic 4™ Episode I Παιχνίδια arcade xcy

    Sonic 4™ Episode I Arcade npze

    Vrlo dobra igra

    Nije tako dobro koliko se najavljivalo.

    Sonic 4 Episode 1 nije tako dobar kao njegovi prethodnici Genesis (Sonic 2 i 3K), niti kao njegov neposredni nastavak (Sonic 4 Episode 2, koji se bavi mnogim problemima ove igre). Ono što je ovdje je zabavno, ali stvarno bih volio da Sega popravi Sonicovu fiziku. Čak i tada, ne možete popraviti jamu težak, pomalo dosadan dizajn razina, unatoč nekoliko dragulja (Mad Gear Acts 1 i 3). Možete igrati bolje igre... ili one gore. Budući da ovo dobro radi na mom Shieldu, ipak ću ga preporučiti, iako s rezervama.

    SONIC-JEŽ-2

    Sonic 4™ Episode I Παιχνίδια arcade xcy

    To je zabavna igra, ali je teško koristiti kontrole i nepošteno je i teško igrati

    4. prosinca 2021. u 06:00 · ... Sviđa mi se: 864 komentara ... SONIC AT THE OLYMPIC GAMES TOKYO 2020™ Offline Version available on iOS and Android NOW! ✨.

    Sonic 4 otvara nostalgičan trag zabave u ovoj prvoj epizodi. Trome kontrole na dodir i Sonicov zastoj u kretanju u usporedbi s originalnim Sonic naslovima sprječavaju da ovaj naslov postigne savršenstvo. Potrebna je MOGA podrška, ali nijedna još nije dostupna...

    A Change of Seasons je EP progresivnog metal sastava Dream Theater. Novi!!: ... B'day je drugi solo album pjevačice Beyoncé Knowles izdan 4. rujna 2006.

    Igrao sam ovo prije na svom iPhoneu, jako mi se svidjelo, nakon što sam ga igrao na svom galaxy s4, a zatim na svojoj galaxy noti dobio sam ažuriranje i sada neće učitati igru. Dobivam bijeli ekran nakon kojeg slijedi crni ekran. Nakon toga ne radi ništa.

    Ja sam na Nexusu 6P i igra se ne pokreće. Zaslon treperi bijelo, a zatim postaje crn. Potičem sve ostale s ovim problemom da počnu tražiti povrat novca. Pogotovo ako ste kupili igru i bila je potpuno pokvarena, ali ste odlučili strpljivo čekati. To je jedini način na koji će SEGA popraviti greške u igri.

    Otkrio sam u čemu je problem, morao sam ga ponovno instalirati. Sada radi savršeno.

    Stvarno dobra igra! Vrijedi ga kupiti. Možete li dodati opciju za prilagođavanje veličine d-pad-a, itd. Naviknuo sam na velike kontrole zbog sonic 1&2. Inače, to je legitimna igra

    Defense Zone 3 HD Παιχνίδια στρατηγικής wmm

    Prenesite ovo na tablete, molim!

    Platio sam 3$ za igru za ovo?!?!?? O, dovraga, ne! (Samsung Galaxy 6) [nova ažuriranja] Jako sam razočaran u Sega jer sam bio tako lijen da ažuriram ovu aplikaciju i evo mojih prvih misli o ovom Android portu ove igre: početna melodija Sega je isključena i zvuči niže u visini, prisiljen ga smanjiti na dva za: 1. Nema ažuriranja. 2. nema nikakvog truda sa Sega-ine strane i 3. Kod kupnje aplikacija u ovoj aplikaciji, nema značajki spremanja u oblaku, podrške za gamepad, lokalnog i mrežnog načina igre za više igrača, nema postignuća. 2 zvjezdice!!!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :